Sider

søndag 25. april 2010

PC-veska er så godt som ferdig, men jeg har spekulert litt på hvilke stropper den skal få...ligger litt på modning før stroppene syes på og vesken ferdiggjøres. Har også spekulert på hvordan jeg skulle gi nok tilstrekkelig "støtte" for datamaskinen som skal inn i veska og mener jeg har funnet en god løsning. Kan dessverre ikke vise bilder ennå...

Gardinpaneler og kapper i svart/grønt og grått er ferdige. Har også laget en lys pastellvariant som også matcher løperen med stitchery. Et teppe i japanske stoffer i blå/gråtoner har fått en litt friskere, men samtidig lys og dus variant i litt skitne rosa toner med sommerlige applikasjoner....

Nå tar jeg fatt på ferdiggjøring av kuvertbrikker med litt maritimt tilsnitt. De skal få applikerte motiver...I løpet av de neste to ukene skal vi (Kari og jeg) sette sammen magasinet (myQuilt) med modeller fra oss begge og det blir spennende å se hvordan to så ulike uttrykk kan forenes i et magasin.

...og så er gulvet snart ferdig i huset. Fuging gjenstår og da er er det ikke så lange før jeg kan begynne å få på plass møblene...så nå spekulerer jeg på puter og slumreteppet i stua...tror jeg snart har noe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar