Sider

lørdag 17. april 2010

Peggyklubben

Neste modell for Peggyklubben begynner å ta form. Jeg lager en rød, tøff pengebok som skal matche PC-veska som kommer i første nummer av myQuilt. Det røde stoffet som benyttes i fronten på den røde PC-veska blir hovedstoffet også i pengeboka. Kommer tilbake med bilde så snart jeg har fått modellen ferdig. Planen er at den skal ut i midten av mai (til de som har sett at jeg har skrevet at den skal ut i juni...det er feil..jeg har rotet når jeg telte måneder.) Mai passer jo også veldig godt for dere som venter på myQuilt som kommer i juni. Da har dere pengeboken ferdig når dere begynner på hovedveska.

Dere som ikke kjenner til Peggyklubben eller som ønsker å melde dere inn...gå til www.peggy.no og meld dere på..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar