Sider

søndag 16. mai 2010

Litt hus og litt stoff

Alt tar mye lengre tid enn planlagt...Kjøkkeninnredningen står midt på kjøkken- og stuegulvet hvor også badekaret står...Ganske kaotisk før alt "faller" på plass...Mye er gjort i løpet av kommende uke og da skal jeg innta TV-stua med alle mine stoffer og symaskiner. Må lage en foreløpig arbeidsplass der et par uker før trappa er på plass opp til mitt egentlige arbeidsrom...og da kan jeg fortsette på mitt "innredningavTv-stua" prosjekt.

Jeg er imidlertid i full gang med et teppe til stua. Sofaen der blir i brede sorte og grå striper og jeg syr derfor et teppe i sort, hvitt og rødt (det røde for å "ta opp fargen på den røde lampa over spisebordet og den røde glassplata vi skal ha over kjøkkenbenken. Jeg benytter anledningen til å kontrollsy ett av mønstrene som skal i myQuilt og kan derfor ikke vise bilde av teppet ennå..men jeg kan jo vise stoffene jeg har brukt (NB! Dette er ikke de stoffene som er benyttet i modellene i myQuilt. De går i duse litt "japanske" toner.)



10 - 12 stoffpakker til dette teppet i sort, hvitt og litt rødt vil bli tilgjengelig for kjøp for medlemmer i Peggyklubben etter at første nummer av myQuilt er utkommet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar