Sider

mandag 7. juni 2010

Det hekker et firma rundt huset

...og inne er det også noen igjen. Alt går så sent på slutten. Huset skulle vært innflyttingsklart første mai og nå er vi langt ut i juni. Kjøkkeninnredningen er på plass, men med en del skader som skal byttes ut..bl.a. koketoppen og overskapene. De gråsvarte høyglansflisene på hele førsteetasjen ble bare råfine. Skulle så gjerne lagt ut noen bilder, men det er fortsatt redskap og ting og tang overalt. Der salongen skal stå står det nå et hvitt plastikkbord med hvite plaststoler som snekkere og malere benytter til pausebord....men snart er de forhåpnetligvis ferdig og ute av huset.
På utsiden er det stilaser overalt for murerne som pusser utvendig. Det gjør at jeg fortsatt holder til på TV-stua med alle mine Peggysysler. Dvs. for tiden er det avslutning av mønsterskriving og prøvesying til myQuilt som blir et par uker forsinket pga. askeskyen som hindret flying mellom nord og sør. Etterpå det kom transportstreiken og flomskader på tognettet som forsinket sending av modellene mellom her og Lillehammer.
...og så ble jo peggy.no hacket så nå har jeg fått opp en ny side hvor jeg har fått lagt ut bilder av mønstrene mine og begynt på nytt fotogalleri med bilder fra kunder som har sendt inn bilder med modeller de har sydd av Peggymønster. Ikke alle bildene finner jeg igjen, så jeg oppfordrer derfor til å sende inn bilder av det dere har som dere ikke finner i fotogalleriet nå.

Når jeg nå ikke har bilder klar av husog inventar kan jeg jo vise dere minner fra en flott aprilkveld og et bilde av regnbuen over Lødingen tatt fra min midlertidige bopel hytta (2 1/2 år).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar