Sider

onsdag 29. september 2010

Det nye huset mitt er ferdig

Huset i Efjorden er ferdig.  Flott har det blitt.  Mangler en del på innredningen, men det kommer etterhvert.  Har lovet å komme med bilder fra innredningen osv.  Meget forsinket, men er det ikke alltid slik med husbygging?  Tv-stua har fått sin lilla soafa, men alt "stashet" mangler.  Har fått laget spesialtilpasset bohylle og Tv-benk i hvit høyglans og soverommet har fått en fantastisk fin svart og sølv-farget tapet i brede striper.  De flotte barkrakken i rustifritt stål og polert aluminium er på plass på kjøkkenet sammen med en svartmalt glassplate over kjøkkenbenken.  Nå er det bare finishen som mangler og det håper jeg på å komme igang med nå som det andre nummeret i vårt (Kari Renole og mitt) mønstermagasin har gjort ferdig vårt andre nummer og sendt det til trykking. 

Er igang med en "topper" til senga på soverommet i svart, grå og beinhvit.  Kommer straks tilbake med bilder slik at dere kan følge prosessen på soverommet.  Håper også å finne inspirasjonen til å gjøre ferdig den fargerike TV-stua som jeg har planlagt.  Har klart å "miste" det ene fotoapparatet i flytteprosessen, men finner det nok så jeg kan begynne å få tatt noen bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar