Sider

tirsdag 29. mai 2012

Vårtegn og ny pengebok

Mens det meldes om hagerabeid og varme solstråler i sør, lar våren vente på seg her i Efjorden.  Bjørka har enda ikke sprumget helt ut og skogbunnen er stort sett gråbrun, men litt farger er det da og her vårtegnene våre:  mose, lav, barnåler og elgskit!  Men vakkert er det når en stopper opp og ser!!
En tur til tannlegen i Narvik (vi har 7 mil å kjøre) resulterte også i litt handling - ja, det er riktig - litt handling.  På bruktbutikken til Røde Kors fant jeg et brodert bilde som jeg tenkte kanskje kan benyttes til en veske, pute e.l.  Det var limt fast på en papplate og innrammet i glass, men gikk greit å løsne. 



 ...og av en eller annen grunn er jeg utrolig fasinert av retrostilen.  Måtte bare ha denne pengeboken.  Prøvde å vaske den med Zalo, men ble ikke helt som ny, men kan vel bruke den likevel...Kan i allefall se på den og kanskje den kan gi inspirasjon til ett eller annet prosjekt
Under "Patchwork og quilting" ser du noen flotte stoffer som jeg også har shoppet, men de kom fra USA, tror jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar