Sider

lørdag 25. august 2012

Den lille røde

Kom opp i går kveld etter et besøk på Gave- og interiørmessa på Lillestrøm.  Bestilt noen kule stoffer som vi bl.a. skal sy vesker av til myQuilt magasin...men ....jeg kom også over denne fantastiske veska!!!..Leverandører er www.rudiogharald.dk - "Ellens Pelsstudio" i Harstad tar varer fra dem og nå skal jeg ta kontakt med de og be de bestille en sik veske til meg...bar må ha den!!  Sammen med disse røde modellene fra Doc Martens blir det helt perfekt!!
Dette fantastiske bordet er dekket med norsk design fra wik & walsøe.  Serviset heter "Alveskog" og alven er også produsert i gull.  Vi ga selvfølgelig dette bordet vår stemme og håper de vinner prisen for beste bord på messa!!  Fikk en prat med en av designerne, veldig hyggelig dame!  (Trykk på det øverste bilde så får du opp større bilde.  Synes du det er flott, kan du jo sende en stemme til telfonnummeret du ser på veggen i bakgrunnen.)


Dette frokostserviset kune jeg også godt ha tenkt meg.  Nydelige, glade farger fra Creative Design Åros as
  




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar