Sider

mandag 24. september 2012

Favorittveska ferdig

Da er ny favorittveske ferdig og klar for bytur.  Den forrige var nesten identisk, men forsvant i sommer - tror det var til Bodø den dro..Liker denne fordi stoffet er kult, formen fin for iPad, skriveblokk og litt til.  I plastlomma på utsiden (under lokket) har jeg mobilen.  Hankene er laget ekstra lange slik at veska henger godt på skuldrene, enten rett ned eller på skrå.  Innvendig har jeg også plastlommer som gjør at jeg enkelt ser hva jeg har der..


Har litt tøy igjen, så kanskje jeg må lage en sminkepung, pengebok eller lignende som matcher.  Har forresten en "mappe" som vi kalte for "En liten tur ut" og som passer godt til ettersom den er sydd av samme motivstoffet.  Mønster på den var i myQuilt magasin 02/2010 (tror det var det nummeret):-)  Driver og leter etter den og legger ut bilde når jeg finner den:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar