Sider

lørdag 27. desember 2014

Peggy syr tights og matchende veske

Fant et par kule stoffer i grått på "Syeriet" i Narvik like før jul.  Har klippet opp en gammel tights og laget mønster av.  Klippet til og er igang med å sy tights til meg selv av det grå stoffet med skrift på.  Det med dødningeskallene på tenker jeg kan bli fin i en veske, kanskje kombinert med litt av stoffet som blir igjen atter at jeg har sydd tightsen.  En iPad mappe/veske har jeg også bruk for.
Stoffet jeg kjøpte var litt for kort for tightsen, så da har jeg skjøtet den nederst på benet. En elastisk blonde skjuler skjøten

2 kommentarer:

  1. Dette blir en tøff tights, Liv! Kos deg i romjula! Klem :)

    SvarSlett
  2. Takk Liv Aagot! HAr bare igjen å legge den opp, men det skal jeg ikke gjøre før jeg får nymaskina mi - En overlockmaskin. Legger ut bildet når den blir helt ferdig.

    SvarSlett