Sider

lørdag 10. januar 2015

Nye mønster

Jeg har tidligere produsert og solgt en hel del mønster, både som Quilteliv og Peggy.  Quilteliv var en nettbutikk jeg bygget opp, men senere solgte pga. for stort arbeidspress i forbindelse med en annen jobb jeg hadde.  Jeg fortsatte imidertid å produsere og selge mønster, men nå som Peggy.

Da jeg startet opp med myQuilt magasin (i samarbeid med Kari Renolen) i 2010 ble det en pause i aktiviteten for Peggy.  Enda en gang ble arbeidspresset for stort og jeg solgte min andel i myQuilt magasin.  Jeg leverer fortsatt 2 bidrag til hver utgave av myQuilt.  I tillegg jeg ønsker nå ta opp igjen den delen av Peggy som omfatter produsering og salg av mønster, både digitale og i papirform.  Denne gangen vil det, til en viss grad, også omfatte litt mønster og beskrivelser for både søm, strikking, hekling m.m. (og ikke bare for patchwork og quilting).

Nytt nettsted kan nås via peggy.no eller classyquilt.com.  Der ligger det allerede noen mønster nå, både i papirformat og digitale for nedlasting.  Blandt annet en revidert versjon av "Den lille prinsen", som du ser avbildet her.

Siden er fortsatt under utvikling, så ikke alt er som det skal være med henblikk på layout osv.,  men det er fullt mulig å handle der allerede nå.  Blir det problemer, send meg en e-post.  Her er noen av mønstrene som er lagt ut nå, men det legges fortløpende ut mønster fra tidligere produksjon, som Quilteliv, Peggy og mønster jeg har designet for myQuit magasin.  Regner med ganske snart å kunne legg ut også nye modeller/mønster.





1 kommentar:

  1. Så dyktig og kreativ du er, Liv! Det mønsteret er knallfint! Lykke til med produksjon og salg! Klem :)

    SvarSlett