Sider

mandag 23. februar 2015

Flotte quiltestoffer og veskestoffer ankommet

I dag ventet jeg utålmodig på lyden av postmannens bil.  Vi har landpostbud her jeg bor og har min lille nettbutikk.  Pakker blir derfor kjørt helt til døra.
Spenninga var stor da jeg kunne pakke opp min første forsendelse fra USA nå etterat jeg har startet opp med salg av stoff igjen.  Stoffer valgt ut over nettet er ikke alltid like flotte i virkeligheten som på nettet, men disse var enda finere...
Dette er bomullsstoffer og løvestoffet må jo bli en veske e.l.  Tulipanstoffet skal jeg sy dekkeløpere og kuvertbrikker av - de siste skal dekkes med litt veskeplast slik at de holder seg rene og pene.

Disse to er bomullscanvas og passer godt til både vesker og duker etc.  Tror det blir veske av begge to...Heldigvis fikk jeg 2 ruller av det øverste - den ene rullen er allerede skåret opp og pakket til kunder som har forhåndsbestilt.  Dessverre er det ofte vanskelig å etterbestille slike stoffer, men noen ganger kan en være heldige...men i prinsippet er det utsolg når disse er solgt.
Stoffet mer firkanter tror jeg skal bli til en ny Fanny Weekend Bag - den på bildet har vært utrolig mye brukt og begynner å bli ganske så slitt både her og der - så da er det på tide å sy en ny.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar