Sider

lørdag 10. april 2010


Det ble ikke noe nytt bilde "i morgen". For mye sol, men i dag er det forskyet, så nå skal jeg se om jeg finner apparatet og får tatt et nytt bilde.
Har fått inn et nytt stoff i går som vil passe perfekt til teppe og puter i "salongen" som er trukket med stoff i brede sorte og grå striper. Stoffet er rødt med sort og gull og er fra samme serien som jeg har brukt i teppet til TV-stua. Skal se hva jeg skal gjøre med det...

I løpet av de neste to månedene er vi nok inne i det nye huset og kan begynne å innrede med lapper og tøy..Noen av prosjektene vil komme i myQuilt (det nye bladet vårt...www.myquilt.no). Har dere lyst å se bilder fra huset som er under oppføring kan dere "bli min venn" på Facebook. Søk på Liv Storvik Harby og send en venneforespørsel så kan dere jo følge litt med der og:-)

Nå kommer forsyne meg sola..og jeg som skulle ta bilde ute uten sol...ikke lett å komme utenom den sola her nord for tiden.

Fikk tatt et bilde, men fargene er ikke gode nok, men dere ser da teppet. Quiltet med "puslespillmønster" på min nye Bernina EQ med Signatur flerfarget tråd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar