Sider

søndag 11. april 2010

Peggy syr til myQuilt

I dag broderer jeg (stitchery). Har sydd en løper i lin og lyse pastelltoner som skal være med i det første nummeret av myQuilt. Løperen vil matche den lyse varianten av gardinpanelene som det kommer mønster på. Nå har jeg tegnet motiver som jeg har kalt "Sommerengler" som jeg broderer på deler av løperen. Til de som likte figurene mine på "Prinsesseteppe" som var i Quiltemagasinet, så er dette i samme "gate", men litt mere pastelaktig.

Jeg har de siste dagen fått (kjøpt) en del nye stoffer...Skal presentere dere for de etterhvert...og her er noen retrougler fra OWLS fra Timeless Treasures:










Vi som driver med lappeteknikk vet nok hvor stor gleden er hver gang en kommer over noen nye stoffer og kan begynne å planlegge neste prosjekt....kanskje det kan bli noe til neste nummer av myQuilt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar