Sider

lørdag 3. april 2010

Solfylt og kreativ påske

Lanseringen av det nye mønsterbladet myQuilt) til Kari og meg har gått bra. Flere av modellene som skal med er nå ferdige og noen gjenstår. Peggy syr for fullt nå. Er litt i det japanske hjørnet, litt i det sorte (som vanlig) og litt i det mere pastellaktige nå mot våren. En bordløper er sydd i påsken og nå blir det matchende kuvertbrikker. Sort med innslag av friske, meget friske farger. Vil passe flott i den n ye TV stua.

En "kontorveske" med diverse tilhørende og matchende tilbehør er under produksjon. Røfft og feminint. Dekorert med fantastisk tøffe bånd som jeg fant under årets messe på Lillestrøm. Kanskje det kommer en liten smakebit om ikke så alt forlenge, i alle fall av båndene..

..og så har jeg en hel bunke her med flotte japanske stoffer. Et nostalgisk preget teppe er klart for myQuilt, men jeg er liksom ikke helt ferdig med det japanske, har vel egentlig akkurat begynt, så jeg har lyst til å lage mer kombinert med litt stichery og litt håndsøm. Flott for lange dager i solveggen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar